کد خبر: ۱۸۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
سنگربان تیم فوتبال نساجی بعد از هو شدن توسط هواداران استقلال نسبت به اقدام آنها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به حضور تماشاگران در استادیوم آزادی بعد از حدود 2 سال امروز حال و هوای متفاوت نسبت به یکی دو سال اخیر در بازی‌های لیگ برتر شاهد هستیم.

* تماشاگران تیم استقلال در شرایطی وارد ورزشگاه شدند که در ابتدا روی نشستن آنها به روی سکوها حساسیت خاصی به وجود آمد، زیرا ماموران مستقر در استادیوم آنها را با فاصله روی سکوها هدایت کردند، اما با گذشت دقایقی از ورود دو تیم به زمین برای گرم کردن، پروتکل‌ها بهم ریخت و خبری از رعایت مسائل بهداشتی نبود.

* علیرضا رضایی که امروز به عنوان دروازه‌بان اول برای استقلال به میدان می‌رود، به همراه سید حسین حسینی برای گرم کردن وارد زمین شد. هواداران استقلال به محض ورود حسین حسینی را تشویق کردند که وی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* اکبر صادقی که امروز در ترکیب نساجی قرار دارد با بهزاد نوشادی مربی بدنساز آبی‌پوشان خوش و بش کرد.

* حسین حسینی پیش از شروع مسابقه با ایوب کلانتری و شاهین طاهرخانی خوش و بش کرد.

* روی نیمکت تیم استقلال حسین حسینی، روزبه چشمی، سعید مهری، ووریا غفوری،‌ متین کریم‌زاده، امیرعلی صادقی، عارف آقاسی، ارسلان مطهری و رضا آذری حضور دارند.

* روی نیمکت نساجی حسین خطیر، محمد مهدی نظری، حسین زامهران، علی اسدی مقدم، مهرداد عبدی، علی آل‌کثیر، علیرضا امیرخانی و محمدجواد ملایی حضور دارند.

* علیرضا حقیقی، سنگربان نساجی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، به محض ورود به زمین با شعار هواداران استقلال مواجه شد. استقلالی‌ها حقیقی را هو کردند و در مقابل نیز دروازه‌بان نساجی برای هواداران استقلال دست زد.

* با توجه به اجرای تبلیغات محیطی برای بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس که به تازگی مصوب شده، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد و روند تبلیغات محیطی باشگاهش را زیر نظر گرفت.

* اعضای تیم استقلال با لباس آبی آسمانی مشابه لباس منچستر سیتی وارد زمین شدند.

* با توجه به اینکه قرار شد 500 تماشاگر از هواداران نساجی در ضلع شرقی ورزشگاه حضور پیدا کنند در فاصله 45 دقیقه به شروع بازی هنوز اثری از هواداران این تیم در ورزشگاه دیده نمی‌شود.

* گوینده استادیوم آزادی چندین و چند بار از هواداران استقلال خواست که فاصله‌ها را رعایت کنند و سکوهای خالی قرار بگیرند تا از ابتلای به ویروس کرونا در امان بمانند.

 

 

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار